Spokojení klienti

„Pro OSVČ v pokročilém věku je těžké sehnat půjčku, proto jsem rád, že existuje tato služba, kde se každý rok mého podnikání cení.“

„Potřebuji půjčit peníze, než mi klient proplatí fakturu, jsem ráda, že nemusím chodit do banky a po pár kliknutí mám peníze na účtu.“

„Živnostníci bez historie to mají velice těžké, žádné přiznání, žádný doložitelný příjem, ale tahle společnost to chápe.“

Poslední žadatelé půjčky

Lukáš B. 2018-05-28 10000,- Kc
Petr C. 2018-05-28 50000,- Kc
Čestmír P. 2018-05-28 10000,- Kc
Vladislav B. 2018-05-28 10000,- Kc
Albert C. 2018-05-28 10000,- Kc
Martin C. 2018-05-28 10000,- Kc
Albert B. 2018-05-28 50000,- Kc
Simona A. 2018-05-28 10000,- Kc
Půjčku práve získal(a) Lukáš B., půjčená částka je 10000 ,- Kč

Časté dotazy

Před podáním žádosti

1. Požádal jsem si o zápůjčku pomocí online žádosti. Jaký je další postup?
Nyní již vyčkejte pouze na informační e-mail oznamující konečné rozhodnutí ohledně Vaší žádosti.
2. Požádal jsem si o zápůjčku. Potřebuji k tomu osobní schůzku a předkládat nějaké doklady?
K uzavření smlouvy o zápůjčce nepotřebujete předkládat doklady ani osobní schůzku, vše probíhá pouze přes internet.

 V průběhu půjčky

1. Jak se dozvím kde a jak mám uhradit peníze zpět?
Po obdržení zápůjčky Vám bude zaslán e-mail s informacemi o splatnosti Vaší zápůjčky, kde budou uvedeny všechny platební symboly. Při zaplacení nezapomeňte uvést variabilní symbol Vaší zápůjčky, abychom mohli Vaši platbu správně přiřadit.
2. Ztratil jsem e-mail s instrukcemi o platbě, kde dostanu nové platební symboly?
Pošlete email na zadost@debetservis.cz, kde vám náš zákaznický servis poskytne Vaše platební údaje , většinou Vám je zašle emailem.
3. Za jak dlouho musím vrátit  zápůjčku zpět?
Standardní splatnost zápůjčky je 30 dnů, ale v případě, že každý měsíc uhradíte poplatek za vedení zápůjčky po splatnosti, můžete zápůjčku využívat neomezeně dlouhou dobu.
4. Jaké jsou otvírací hodiny zákaznického servisu?
Zákaznický servis je otevřen Po-Pá 10.00 - 14:00 hod
5. Jak rychle obdržím peníze?
Záleží jakým způsobem si je necháte poslat. V případe zaslání na bankovní účet obdržíte peníze tentýž den(maximálně druhý den od podání žádosti) v případě zaslání peněz poštovní poukázkou Vám peníze budou doručeny zhruba do 3 pracovních dnů na Vaši adresu.
6. Mohu si požádat o zápůjčku v případě, že mám ještě nezaplacenou předchozí?
V případe, že máte neuhrazenou předchozí zápůjčku u naší společnosti, Vaše další žádost o zápůjčku bude zamítnuta.

Po schválení půjčky

1. Jak mám zaplatit zápůjčku zpět?
Zápůjčku můžete zaplatit vložením přímo na bankovní účet naší společnosti číslo 2800562887 /v2010, nebo převodem z Vašeho účtu nebo poštovní poukázkou. Veškeré platební údaje jsou uvedeny na faktuře, nezapomeňte zadat variabilní symbol (číslo smlouvy, nebo rodné číslo).
2. Obdržel jsem peníze, ale nepřišla mi faktura, co mám dělat?
Informujte náš zákaznický servis emailem na adresu zadost@debetservis.cz
3. Mohu splatit zápůjčku před dnem splatnosti?
Ano, Vaše zápůjčka muže být splacená před dnem splatnosti, poplatek však zůstává stejný jako při 30ti denní splatnosti.
4. Proč má žádost o zápůjčku nebyla schválena?
Pravděpodobně nesplňujete kriteria dané pro zápůjčku.
5. Jaké jsou úroky ze zápůjčky?
Zápůjčka je poskytována za poplatky, které najdete ve smluvních podmínkách. 
6. Co se stane, když nezaplatím zápůjčku včas?
Bude Vás kontaktovat naše oddělení pohledávek a připomene Vám zpoždění platby. Při větším zpoždění Vám bude účtován úrok z prodlení ve výši 1% p.d.
7. Co mám dělat, když nemohu zaplatit zápůjčku včas?
Kontaktujte emailem náš zákaznický servis na adrese zadost@debetservis.cz, kde s Vámi dohodnou náhradní termín splatnosti.
8. Nejsem podnikatel, mohu si u Vás požádat o půjčku?
Bohužel o půjčku mohou žádat pouze lidé, kteří použijí půjčku v rámci svépodnikatelské činnosti.
9. Využíváte mé osobní údaje na marketingové účely?
Ne, Vaše osobní údaje slouží pouze k Vaší identifikaci a pro správné zaslání faktury na Vaši adresu.

Poslední aktuality